برای دیده شدن نیاز به بلند فریاد زدن نیست
با هم بودن «آغــاز»، با هم ماندن «پیشـرفت» و با هم کار کردن «موفـقـیت» است.
سلام به شما: پزشک عزیز / مدیر محترم کلینیک / مدیر محترم بیمارستان
در همین ابتدای صحبت دونستن این نکته مهم خالی از لطف نیست که:
برای دیده شدن نیاز به بلند فریاد زدن نیست
باید بدونیم که اگر با این حس قشنگ و زیبا که با هم بودن یک «آغـاز» هستش، با هم موندن «پیشـرفت» کردنه و با هم کار کردن، ما رو به «موفـقـیت» میرسونه
کار رو پیش ببریم به تموم هدف های خوب و متعالی که داریم میرسیم . البته با توکل به خدا…
برای اینکه بتونیم این همکاری رو با شما پزشک عزیز آغاز کنیم ابتدا خوبه که خودمون رو معرفی کنیم .
ما یعنی همون دیجیتال مارکتینگ پزشکی پیراطـب، فعالیت خودمون رو در زمینه خدمات سوشال مدیا یا همون (دیجیتال مارکتینگ) با توکل به خدای متعال و با تکیه بر تعهد و تخصص مدیران شرکت و همکاران عزیزمون، در سال 1391 شروع کردیم.
این مجموعـه همیشه سعی کرده در جهت ارتقـای کمی و کیفی خدمات خودش با استفاده از روش هـای جدید و کاربردی و با بهـره مندی از ابزارها، شیوه ها و روش های مختلف و با همراهی نیروهـای متخصص، در تلاش بوده که اثـرگـذاری و مورد اعتمـاد و اطمینان بودن فعالیتش رو استمرار ببخشه و مثل همیشه خودش رو در معرض آزمایش و تلاش قرار بده ، البته که با عنایت به خدای بزرگ همیشه مورد حمایت کامل مخاطبین و پزشکان محتـرم قرار گرفته…
این مجموعه با ارایـه راه حل هایی یکپارچه، مقـرون به صرفـه و موثر برای تحقق اهداف پزشکان محترم و مدیران کلینیک های پزشکی و درمانی، در زمینه هایی همچون: برندینگ پزشکی، افـزایش مخاطب و جذب بیمار، افزایش از سهم بازار، معرفی خدمات و محصولات جدید، بازاریابی داخلی، توسعه برند و توسعه بازار گام برداشته که در این خصوص نه تنها تونسته تولیدات بسیار با کیفیتی ارائه کنه، بلکه مخاطب در طول مسیر پروژه و اجرای فرآیند از طراحـی تا ساخت و در نهایت اجـرا به نتیجه مطلوب رسیده.
یکی از اهداف این مجموعـه تمرکز بر روی اهداف مشتریـان، پزشکان و… بوده که ارایه راهکارهای خلاق، مناسب، موثر و مقرون به صرفه همیشه باعث پیشرفت در حوزه سلامت شده.
امید است که بتوانیم مثل سالیان گذشته این روند را حفظ کرده و حس اعتماد که مهمترین رکن منشور اخلاقی این مجموعه بوده را سرلوحه کار قرار داده و به آن پایبند باشیم.