فضای منحنی در طراحی لوگو

فضای منحنی در طراحی لوگو
  • فضای منحنی در طراحی لوگو

    به طور کلی لوگوی هر شرکت می تواند هویت بصری آن را نشان دهد پس مهم است که طراحی لوگو را به درستی و با کیفیت انجام دهید.

    اگر یک طراحی لوگو به صورت بین ‌المللی با شریان باشد این جزئیات بر افرادی که لوگو را می‌بینند تأثیر خواهد گذاشت همه چیز نباید به صورت خود سرانه اتفاق بیفتد.

    انتخاب هر طرح لوگوی عمومی می‌تواند تاثیر بخش باشد و پیامی را به مخاطب انتقال دهد.

    در انتخاب ‌های طراحی بدون مطالعه مجموعه لوگوهای گمراه‌کننده می‌شود و یا حتی بدتر از آن را با هیچ حرفی برای گفتن ندارند نگاه عمیقی و تاثیر گذاری بر روی مشتری نخواهد گذاشت.

    در طراحی لوگو از لحاظ روانشناسی فونت اشکال وجود رنگ ها و ترکیب بندی بسیار موثر است.

    روانشناسی فونت ها در طراحی لوگو

    فضای منحنی در طراحی لوگو

    فضای منحنی در طراحی لوگو

    روانشناسی روی مردم می گذارند اگر طراحی که انتخاب کند ایجاد می‌شود به صورت مستقیم برروی مغز تاثیر می گذارد هنگام استفاده از فونت ها در کسب و کارتان از فونت های استفاده کنید که تایپوگرافی هستند.

    تایپوگرافی روشی است که هویت را با نمایش بصری نشان می دهد ممکن است متوجه شده اید که هدفتان با استفاده از موادی که دارای هویت پویا است اقدام شود برخی از مردم با فونت های بدون سریف و سری فدار آشنا هستند این فونت ها برای راحت کردن خواندن کلمات موثر است.

    بیشتر بخوانید!  طراحی استوری مناسبتی پزشکی اینستاگرام

    روانشناسی اشکال در طراحی لوگو

    فضای منحنی در طراحی لوگو

    فضای منحنی در طراحی لوگو

    تمامی لوگو ها چه محتوایی و متن داشته باشند و یا فقط متن باشند باید دارای اشکال مورد پسند افراد باشد این اشکال می تواند به صورت هندسی انتزاعی نمادی و طبیعی باشد.

    به طور کلی طراحی های منحنی بسیار تاثیرگذار تر است طراحی‌های چند ضلعی می باشند

    به کار بردن خطوط افقی در طراحی لوگو می‌تواند سکوت و آرامش را به مخاطب القا کند اگر لوگوی شما به گونه ای طراحی شده باشد که از خط عمودی و مورب زیادی در آن استفاده شده باشد.

    برای ایجاد طرحی متفاوت و جذاب از خطوط افقی استفاده می شود.

    به طور کلی خطوط عمودی در لوگو حس نوع دوستی و دلسوزی را می دهد اگر دقت کرده باشید در بسیاری از برند هایی که محصولات مرتبط با خانم ها است از لوگو های خطوط منحنی عمودی استفاده می کند.

    یکی از پرکاربرد ترین طراحی های برند و لوگو خطوط دایره ای شکل است.

    حس استقامت و همکاری را به مخاطب القا می‌کند از مهم ترین و معروف ترین برند های که از لوگو دایره ای استفاده کرده است.

    برنده بازی های المپیک می باشد که از چند دایره در هم استفاده شده است و حس همکاری را به مخاطبین می ‌دهد.

    استفاده از خطوط مورب نشان دهنده حرکت پویا و سریع است استفاده از این خطوط تأثیر زیادی در انتقال پیام به سمت مخاطبان دارند زمانی که از این خطوط در طراحی لوگو استفاده می‌کنید حس تحرک را به مخاطبین اعلام می نماید.

    بیشتر بخوانید!  موشن سازی سه بعدی

    در آن ها اشکال مثلثی به کار برده می شود حس قدرت را به بیننده انتقال می دهد و اثر برند های معروف از شکل مثلث حتما در نقوش آن استفاده می کنند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    14 + سیزده =