طراحی بیو اینستاگرام

شاید باورتان نشود ولی اولین چیزی که افراد در هنگام ورود به صفحه اینستاگرامتان توجه می کنند بیو اینستاگرام میباشد.

بسیاری از افراد قبل از اینکه تصمیم بگیرند که آیا باید شما را دنبال کنند یا نه، فقط چند لحظه وقت می‌گذارند تا بایوس و تصاویری که در پروفایل خود گذاشته اید را بررسی کنند.

اگر بیوگرافی اینستاگرام شما جذاب باشد، مردم تصمیم می گیرند با محتوای شما تعامل داشته باشند یا حساب شما را دنبال کنند.

اگر اینطور نباشد، ممکن است علاقه خود را از دست بدهند.

اینستاگرام یکی از بهترین ایده های بازاریابی موثر برای قرار گرفتن در رسانه های اجتماعی به حساب می آید.

در این مقاله، به برسی اینکه بیو اینستاگرام چیست، نحوه نوشتن بیو برای اینستاگرام و چند ترفند جالب بیو را مشاهده خواهیم کرد.

مهمتر از همه، شرکت دیجیتال مارکتینک پیراطب قصد دارد ساختار و نحوه ثبت بیو اینستاگرام و نحوه جذب مشتری و مخاطب را به شما ارائه دهد.

بیو اینستاگرام چیست؟

طراحی بیو اینستاگرام

طراحی بیو اینستاگرام

بیو اینستاگرام بخش کوچکی در زیر نام کاربری شما است که در آن می توانید اطلاعاتی درباره خود یا کسب و کارتان به اشتراک بگذارید.

در بیو خود، می‌توانید خلاصه‌ای کوتاه، اطلاعات تماس، هشتگ‌ها، ایموجی‌ها و همچنین لینک وب ‌سایت را درج کنید.

برای بهترین بیوگرافی ممکن در اینستاگرام، باید زیر سقف 150 کاراکتر باقی بمانید.

برای مثال میتونیم بیو اینستاگرام پیراطب رو مثال بزنیم که یکی از کامل ترین بیو های پیج اینستاگرام میباشد.

چگونه بیو اینستاگرام بنویسیم؟

شما به معنای واقعی کلمه می توانید بیوگرافی اینستاگرام خود را به هر روشی که تاثیر بیشتر بر مخاطب می گذارد، بنویسید.

با این حال، در اینجا برخی از بینش‌های بیو اینستاگرام وجود دارد که ممکن است بخواهید بر اساس آخرین روندها اعمال کنید.

شرحی از خود بگنجانید

بایوس کامل اینستاگرام عموماً شامل کمی توصیف از خود است.

می‌توانید عنوان شغلی، نام شرکت یا شرکتی که در آن کار می‌کنید، چیزهایی که دوست دارید، جوایزی که دریافت کرده‌اید یا چیزهایی که شما را متمایز می‌کند را اضافه کنید.

علایق خود و حوزه کاری را فهرست کنید

شما باید با مخاطبان خود تعامل داشته باشید تا تأثیر اولیه قوی داشته باشید.

شما می توانید این کار را با به اشتراک گذاشتن علایق خود انجام دهید.

برای مثال، می‌توانید سفر، سبک زندگی، غذا یا هر چیزی را که بیشتر در مورد آن به اشتراک می‌گذارید را در حساب خود اضافه کنید.

بیوگرافی عالی همان بیویی خواهد بود که خواندن آن آسان باشد و جذاب ترین علایق شما را که دو نکته مهم بیوگرافی اینستاگرام هستند را منعکس کند.

اطلاعات تماس خود را وارد کنید

اگر صاحب یک صفحه هوادار یا شرکت هستید، یا یک چهره عمومی یا یک چهره اینفلوئنسر و سلبریتی هستید، بیوگرافی اینستاگرام شما باید شامل اطلاعات تماس شما باشد.

 دکمه تماس در بیو اینستاگرام (call to action) را برای بیو خود فعال نمایید

اگر صاحب شرکت یا اینفلوئنسر هستید، درج یک تماس برای اقدام در بیو اینستاگرام ضروری است.

به خاطر داشته باشید که می توانید پیوندی اضافه کنید که کاربران بتوانند روی آن کلیک کنند.

بنابراین یک تماس برای اقدام بنویسید و برای مثال بگویید که “برای دوره من ثبت نام کنید” یا “پست وبلاگ جدید من را بررسی کنید” یا “اکنون جدیدترین اقلام مد را بخرید”.

ما می دانیم که نوشتن بیوگرافی خود می تواند سخت باشد، و گاهی اوقات برای ادامه کار به کمی تشویق نیاز دارید.

اگر به دنبال یک نقل قول خوب، یک جمله الهام بخش برای گنجاندن، یا چیزی منحصر به فرد برای رشته خود هستید (شاید تناسب اندام یا عکاسی) و نمی توانید از عهده ی آن بر آیید، شرکت دیجیتال مارکتینگ پیرایه می تواند راه حلی برای طراحی آن باشد.

برخی از این موارد برای کپی و چسباندن آماده هستند، در حالی که برخی دیگر ممکن است به کمی سفارشی سازی نیاز داشته باشند

تا با نیازهای شما مطابقت داشته باشند.

اجزای تشکیل‌دهنده بیو اینستاگرام

برای اینکه یک متن خوب برای بیو اینستاگرام خود بنویسید، باید اجزای بیو اینستاگرام را بشناسید.

می پرسید چرا؟ خب، پاسخ ساده است.

هنگامی که اجزای بیو اینستاگرام را بشناسید، می توانید از همان ابتدا بهترین بیو را داشته باشید.

به این ترتیب وقتی کاربران صفحه اینستاگرام شما را می بینند، دقیقا متوجه می شوند که شما در حال انجام چه کاری هستید و با فالو کردن صفحه اینستاگرام شما قرار است چه درآمدی کسب کنید.

درک اجزای بیو اینستاگرام اولین قدم برای رساندن پیام به مخاطبان است.

بیو اینستاگرام شامل موارد زیر است:

عکس پروفایل

عکس پروفایل یا به اصطلاح آواتار باید عکسی مربوط به کسب و کار شما باشد.

این تصویر می تواند لوگوی مجموعه شما یا عکسی از محصولات شما باشد.

این تصویر هر چه باشد، باید بتواند کاربران را جذب کند، حتی اگر در فید جستجوی اینستاگرام کوچک باشد، برعکس پروفایل اینستاگرام.

نام و نام کاربری

نام کاربری شما در بالای صفحه نمایه نمایش داده می شود.

سایر صفحات اینستاگرام ممکن است با استفاده از نام کاربری، شما را در پست های خود تگ کنند.

نام شما نیز به صورت پررنگ در زیر عکس پروفایل و در بالای قسمت بیو نمایش داده می شود.

نام و نام کاربری اینستاگرام هر دو در اینستاگرام قابل جستجو هستند.

بنابراین بهتر است در انتخاب نام و نام کاربری خود دقت کنید.

متن بیو اینستاگرام

در این قسمت باید با استفاده از ۱۵۰ کاراکتر، کسب و کار خود را به مخاطب معرفی کنید و او را تشویق کنید تا در صفحه اینستاگرام خود کاری انجام دهد.

سایت اینترنتی

تنها یک مکان در اینستاگرام وجود دارد که می توانید لینک مستقیم یک وب سایت را در آن قرار دهید و آن مکان، بخش بیو اینستاگرام است.

بنابراین بهتر است از این فضا عاقلانه استفاده کنید.

اگر سایتی برای ارائه خدمات ندارید حتما مقاله طراحی سایت را مطالعه نمایید.

آدرس محل کار

اگر کسب و کار شما در مکانی واقع شده است، باید حتما در بیو خود آدرس کامل محل کار را درج نمایید.

وارد کردن آدرس کامل به مشتریان کمک می کند تا دفتر شما را راحت تر پیدا کنند.

وقتی مشتریان روی دکمه آدرس کلیک می کنند، آدرس محل کار آنها همراه با شماره تلفن آنها روی نقشه نشان داده می شود.

تماس تلفنی

یکی دیگر از راه‌های نمایش اطلاعات تماس در پروفایل تجاری اینستاگرام، اضافه کردن شماره تلفن است.

وقتی شخصی روی این دکمه کلیک می کند، می تواند فوراً با شماره تلفن شما تماس بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفت + هجده =