تبلیغات کلیکی در سایت

تبلیغات کلیکی در سایت
  • تبلیغات کلیکی در سایت

    تبلیغات کلیکی از نوع تبلیغاتی به حساب می‌آیند که تحت عنوان pc شناخته می شوند.

    نام این تبلیغات در واقع از روش های پرداخت آن برگرفته شده است شما با اجرای این تبلیغات کلیکی وزارت تعداد کلیپ هایی که روی تبلیغ انجام می شود هزینه پرداخت می کنید.

    از این جهت تبلیغ ها باعث صرفه‌جویی در هزینه ‌هایتان نمی شود زیرا تبلیغ شما ممکن است در جایگاه‌های مختلف نمایش داده شود و افراد زیادی به سمت آن بیاید و آن را ببیند.

    اما شما قرار نیست به ازای نمایش تبلیغات هزینه پرداخت کنید ولی اگر ۱۰ هزار نفر روی تبلیغ شما کلیک کنند شما از این حالت تبلیغات هزار نفر را پرداخت می کنید.

    اجرای همزمان چند تبلیغ

    تبلیغات کلیکی در سایت

    تبلیغات کلیکی در سایت

    شما می توانید تامین چند تبلیغ متفاوت برای معرفی محصولات و خدمات خود را بسازید و با اجرای همزمان چند تبلیغ در یک پنل هزاران کاربر را از محصولات آنان کار کنید.

    برای مثال می‌توانید از تبلیغات همسان برای جذب مخاطبان تفاوت آن ها به سایتتان استفاده نمایید و از تبلیغ محصول برای یادآوری محصولاتتان و افزایش مخاطب و فروش بیشتر بهره گیری کنید.

    امکان گزارش گیری دقیق

    از هر تبلیغ باید بدانید چقدر به شما می رسد کدام سایت نمایش دهنده تبلیغات بهتری برایتان است چطور می توان هزینه را کم و بازده را بالا ببرید تمامی این موارد با گزارش گیری انجام می شود و می توان نتیجه آن را ببینید.

    بیشتر بخوانید!  اطلاعاتی در مورد نحوه تولید محتوای یونیک

    کنترل داشتن روی تمام تنظیمات تبلیغ

    شما کنترل کامل برای تمامی قسمت های تبلیغات خود دارید می توانید همه چیز را مطابق شرایط و هدفتان را پیش ببرید.

    می توانید تبلیغات خود را به صورت هدفمند انجام دهید برای تبلیغات یو تی ام می توانید بهترین بهره وری را از آن داشته باشید

    انتخاب سایت های نمایش دهنده

    تبلیغات کلیکی در سایت

    تبلیغات کلیکی در سایت

    از بین سایت هایی که بیشتر از ۱۴۰۰درسایت  را نمایش میدهند وب سایت هایی که مورد نظرتان است را شناسایی کنید با این کار این تبلیغات تان را فقط به گروه خاصی از کاربران نشان می دهید.

    بلکه با اجرای تبلیغات هدفمند سودآوری هم خواهید داشت.

    هدایت مستقیم کاربردی وب سایت شما

    کاربر با کلیک بر روی آیتم تبلیغاتی مستقیماً وارد وب سایت شما می گردد از این رو علاوه بر این که میلیونها انسان از برند شما دیدن می‌کنند و با خبر می شود.

    هزاران کاربر دیگه وارد وب سایت میشودمتورال یکی از محبوب ترین شیوه های تبلیغات در فضای مجازی و آنلاین تبلیغات کلیک هستند تبلیغات کلیکی از سال ۱۹۹۶ برای اولین بار معرفی شدند .

    مطابق آمارهای ارائه شده در سال ۲۰۱۷ تبلیغ دهنده بیش از ۱۰ میلیارد دلار برای تبلیغات کلیکی اختصاص دادند و شرکت‌ های بزرگ شناخته شده مقدار زیادی از هزینه‌های بازاریابی خود توانستند دریافت کنند.

    برای مثال شرکت آمازون سالانه بیش از ۵۰ میلیون دلار از بودجه بازاریابی خود را برای تبلیغات کلیکی صرف می کند.

    این تبلیغات  از محبوب ترین روش های تبلیغات در میان کسب و کار های ایرانی می باشد احتمالا همانطور که گفته شد مثال‌های متعددی از برندهای ایرانی که قبلاً تبلیغات را داشته اند را در وب‌سایت دیده اید و آنها را به خاطر سپرده اید.

    بیشتر بخوانید!  رابط کاربری سایت

    پرداخت به ازای کلیک

    تبلیغات کلیکی در سایت

    تبلیغات کلیکی در سایت

    پی پی سی یا پرداخت به ازای کلیک است و شیوه پرداخت از این تبلیغات را مد نظر دارد  در این شیوه پرداخت تبلیغ دهندگان به ازای هر کلیک انجام می‌شود و در رسانه ‌های ناشر به روی تبلیغاتشان به ناشر مبلغ مشخص می دهند.

    هزینه هر کلیک زمانی به کار می‌رود که شما در حال برنامه‌ریزی و اجرای کمپین های تبلیغاتی خود به صورت پرداخت به ازای کلیک های تبلیغاتی باشید و مبلغی که در نظر دارد برای هر کیلیک پرداخت کنید.

    مزایای تبلیغات کلیکی

    تبلیغات کلیکی باعث می شود که ترافیک مستقیم بر سایت می رساند و یا اپلیکیشن‌هایی شود تبلیغ دهنده با تبلیغات کلیکی باید به ازای هر کلیکی که برای تبلیغات اتفاق می‌افتد به ناشر تبلیغات پول بدهد.

    نشد تبلیغات کلیکی تبلیغاتی است که ان  را در رسانه خود به نمایش می گذارد در واقع مخاطبان تبلیغات کلیکی با ضربه زدن با کلیک کردن بر روی تبلیغاتی که در محیط رسانه ای ناشران به وب سایت شما برای دانلود اپلیکیشن منتقل می‌کنند قرار می دهند.

    معایب تبلیغات کلیکی

    اگر با تبلیغات کلیکی آشنا شده باشید احتمالا در رابطه با معایبی که بعضی سایت ها در رابطه با آن برقرار می کنند روبرو می ‌شوید شبکه های تبلیغاتی بین المللی تلاش می‌کنند که بسیاری برای مقاله و یا تحقیقاتی را انجام دهند.

    تحقیقات وسیعی برای بروز نگه داشتن راهکارهای خود انجام بدهند از جمله راهکارهای بین المللی و موثر برای جلوگیری از تقلب در این کار استفاده از روش های ارزیابی تبلیغات است که به عنوان یک پلتفرم می باشد.

    بیشتر بخوانید!  افزایش مخاطب پزشکی

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    5 × دو =