انتخاب اسم در برندینگ

انتخاب اسم در برندینگ
  • انتخاب اسم در برندینگ

    شما زمانی که برای شروع یک تجارت گام بر می دارید به ارائه نمونه‌ های اولیه و تجزیه و تحلیل در رابطه با کار رقبا می پردازید و در نهایت بعد از تمامی این کار ها باید به طراحی لوگو و برند خودتان بپردازید.

    نام گذاری برای یک شرکت تازه تاسیس شده است کاری جزیی به نظر می‌رسد اما در واقع یکی از با ارزش ترین و مهم ترین جنبه‌ های کسب و کارتان است این نام در سال های آینده می تواند تصویر برند شما را در ذهن مخاطب ایفا کند.

    در غیر این صورت اگر بخواهید در نیمه راه نام تجاری خود را تغییر بدهید با چالش ‌های زیادی روبرو می‌شوند و مطمئنا دچار دردسر هستید.

    نام تجاری باید بر روی زبان ها بنشیند و نباید با گفتن نام به نفس زدن بیفتد به نام برخی از برند ها مثل نایک اپل آدیداس و غیره است.

    یک مطالعه جالب در کارگزاران  بیمه ای که در انگلیس بود متوسط نام شرکت ها حداقل ۲۲ کاراکتر بود و حداکثر تا ۲۴ کاراکتر می ‌رسید کسب و کارتان باید همانند یک جمله به نظر بیاید مطمئن باشید موارد بهتر برای شما حاوی دو کلمه است.

    هر دو این دو کلمه باید کوتاه و قابل تلفظ آسان باشد خودتان را در ذهن مصرف‌کننده بگذارید و ببینید از شنیدن این نام چه حسی برای آن به وجود می آید از اسامی عجیب و غریب استفاده نکنید یک نام را انتخاب کنید یک شرکت نامی را انتخاب می کند که شخصی در حال حاضر دارای آن نام است بنابراین مجبور می شود پسوند آن را تغییر بدهید.

    بیشتر بخوانید!  آنلاین سازی کسب و کار

    به طور کلی نام را انتخاب کنید که تک باشد و به یاد ماندنی و خاص به نظر بیاید تمام تلاش خود را کنید تا از نام های معمولی دور بمانید ممکن است نام شما روی کاغذ خوب به نظر بیاید اما از لحاظ تلفظ دچار مشکل شوید.

    نامی که انتخاب می کنید باید تلفظی راحت داشته باشد و مردم بتوانند با صدای بلند آن را تلفظ کنند.

    نیازی نیست به تنهایی برای برند فقط خودتان تلاش کنید می‌توانید از شرکت ‌ها و یا افراد دیگر هم مشورت بگیرید ایده ‌ها را یادداشت کنید و در نهایت برای دوستان و خانواده‌تان مطرح کنید ببینید آن ها چه بازخوردی دارد.

    نام تجاری شما باید برای مصرف کننده فراموش نشدنی باشد شما باید بعد از انتخاب نام شرکت تان را ثبت کنید.

    انتخاب نام از کار های مهم است که شما را گیج کند و همه زندگیتان را صرف این کار کند انتخاب نام نباید به پروژه چند ماه تبدیل شود از خودتان بپرسید که با چه اسمی راحت تر هستید تمام موارد گفته شده را در نظر بگیرید.

    بیش تر از آن چیزی که فکر می کنید نام شرکت ها می تواند هویت شرکت ها را تعیین کند انتخاب نام بدون فکر و سر سری زمینه ساز کسب و کار کم درآمد و کم رونق است بهتر است در ابتدا برای انتخاب نام تجاری خود فکر کافی و وقت لازم را بگذارید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    هفده − پانزده =