الگوریتم پاندا

الگوریتم پاندا
  • الگوریتم پاندا

    پاندا نام رسمی یک عکس الگوریتم گوگل است که برای مبارزه محتوای بی کیفیت و کوتاه به وجود آمده از این الگوریتم شانس نمایش محتوای کوتاه و بی ارزش و بی کیفیت را در نتایج گوگل کم می‌کند و به محتوای باکیفیت جذاب و منحصر به فرد جایگاه بهتری در نتایج می دهد.

    الگوریتم پاندا زمان انتشار پیدا می‌کند که کاربران از زیاد شدن محتوای بیهوده در نتایج شکایت کنند گوگل با معرفی این الگوریتم معیاری برای طبقه بندی میزان کیفیت صفحات انتشار می‌دهند.

    این معیار تعیین کیفیت بر اساس میزان رضایت کاربران به وجود می‌آید و به سرعت به یکی از عوامل اساسی در رتبه بندی نتایج جستجو تبدیل خواهد شد.

    با معرفی الگوریتم پاندا وبسایت‌های به واسطه محتوای بی‌کیفیت در معرض خطر جریمه میشود با اضافه کردن  محتوای باکیفیت حذف کلمات اضافه و توجه به محدود کیفیت تجربی کاربران و خانه‌ های محتوای صفحات نسبت به اصلاح و بازسازی صفحات خود حتماً باید اقدام کنید تا در روی صفحه اول گوگل قرار بگیرید.

    قبل از آنکه الگوریتم پاندا را مورد بررسی قرار دهیم بد نیست که یک افسانه قدیمی از چین را بدانید این افسانه می‌گوید که با آنها در ابتدا یک دست سفید بودن یکی از امپراتوری های چین دختری داشت علاقه زیادی به پانداها داشت بعد از مرگ این دختر خرس های پاندا بخش بدن خود را به نشانه عزاداری سیاه می کنند و همیشه به همین شکل باقی می مانند.

    بیشتر بخوانید!  سئو پیلار پیج چیست

    چرا الگوریتم پاندا ساخته شد

    الگوریتم پاندا

    الگوریتم پاندا

    در سال ۲۰۱۰ موتور جستجوی گوگل دچار بحران اساسی شد این بحران اساسی به دنبال افزایش محتوای با کیفیت در کاهش شدید کیفیت نتایج جستجو به وجود آمد این بحران مدل کسب و کار گوگل برپایه‌ی رضایت مشتری از نتایج جستجو بود و آن را با چالش جدی مواجه کرد.

    در پی این مشکلات در سال ۲۰۱۱ در یک روزنامه منتشر شد که باعث شد گوگل احساس خطر کند بدون شک استفاده از چنین عنوان هایی در روزنامه‌های می توانست تهدید جدی برای گوگل باشد و بر روی سهام شرکت اعتبار آن تأثیر منفی بگذارد.

    به روز رسانی های الگوریتم پاندای گوگل

    اولین نسخه از الگوریتم پاندای گوگل در سال ۲۰۱۱ معرفی شد روزرسانی در پی کاهش رتبه وب سایت و انتشار یافت که محتوای بی‌کیفیتی داشتن محتوای آنها ارزش افزوده برای مخاطب نداشت معتبر ایشان را از وب سایت های دیگر کمک می ‌کردند یا محتوای آنها مفید و قابل استفاده نبود.

    در همین حال این الگوریتم باعث بهبود رتبه وب سایت های با کیفیت شد و سایت های که از محتوای بسیار منحصر به فرد مفید و با کیفیت به وجود آمده بودند جایگاه ویژه‌ای کسب کردند.

    بعد از انتشار این الگوریتم و به روز رسانی و تحقیقاتی با نام برنده و بازنده ها ایجاد شد که نشان می‌داد سایت هایی که بیشترین رتبه را داشته اند واقعاً استحقاق آن را دارا بودن برخی از وب سایت های مشهور هم در این میان سعی بر به روز رسانی خود کردند تا طبق دستورالعمل های آماده کیفیت وب سایت شان را افزایش دهند.

    بیشتر بخوانید!  چگونه لینک ۱ گوگل شویم

    اشکار ترین تغییری که در اثر معرفی و توسعه الگوریتم پاندای گوگل به وجود آمد این بود که محتوا بی کیفیت را نابود کرد.

    منظره محتوا روش بود که در آن مدیران سایت و انتشار مقالات بی ارزش کمک و کم ارزش می پرداختند و اقدام به لینک سازی مخرب می گردند.

    رفع جریمه پاندا بهای سنگین برای عصبانی کردن پاندا

    الگوریتم پاندا

    الگوریتم پاندا

    اگر الگوریتم پاندا سایت شما را جریمه کند کار بسیار دشواری است مادامی که این الگوریتم به بهبود عملکرد سایت های با توجه به محتوای باکیفیت بپردازد بهترین راه حل تولید محتوای منحصر به فرد با کیفیت یونیک و جدید است.

    در گذشته درمان سایت قرار نداشته است در بسیاری از موارد مشاهده شده است یک وبسایت با حذف کردن محتوای کیفیت در تولید محتوای مفید توانست از تحریم های گوگل رهایی پیدا کند

    سایت هایی که محتوای بی ارزش انتشار می‌دهند به دو دسته تقسیم می شوند دسته اول آن هایی هستند که در کنار محتوای اختصاصی و ارزشمند خود تعدادی مقاله با کیفیت در سایت قرار داده اند دسته دوم سایت هایی هستند که هیچ محتوایی ارزشمند در سایت شما وجود ندارد و هر چه هست را جمع آوری کرده اند که این ها به صورت اتوماتیک حذف میشوند.

    اگر جز دسته اول هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم تمامی محتوای کم ارزش و اهمیت آن را حذف کنید اگر سایت شما از این دست باشد تاثیر الگوریتک پاندا برای آن کمتر خواهد بود.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    19 + دو =